Broderimaskinen!

Ja, nu äntligen har jag satt mig ner å pillat lite med broderimaskinen! Var ju bara *hrm* 2½ månad sedan jag köpte den :-o

Men nu så broderar den för fullt! Så kuuuuuuuuuul! Haha - har en känsla av att det blir ett gäng dreggelscarfar till Tindra idag! Hon behöver ju några så det blir ju bra!

Sen så ska jag brodera nått motiv också - vet bara inte riktigt på vad - har inget som är utklippt än. Men, det kan vi nog lösa!

Haha, efter att jag satt i el kabeln så började jag leta efter gaspedalen - sen kom jag på att man sitter ju inte vid maskinen när den syr ju! :-P

Oh, det blir så fint så! Nu e den nästan klar!!! Fast, det låter nästan som om den borde smörjas lite - låter lite gnällig nästan. Men, kanske behöver köra in den?!?!

Ska börja förbereda nästa scarf! Å sen måste jag ju ta å sätta kameran på laddning ju! Så jag får ut lite fotobevis :-D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0