SLUT?!?!!?!

Jahapp, där stod man i godan ro å ritade mönster till 3 (ja, skulle bli 3 iaf) vårjackor till tindra. Då tar mönsterpapperet slut!!! Gissa om jag blev förvånad! För det såg ju ut att vara massa kvar! Har haft min rulle (ja, nu har ju inte jag haft en såndär minirulle då...) i typ 12-13 år sedan jag köpte den genom skolan!

Så nu lär jag ju leta reda på vart man beställer en sån! För vill ju ha en likadan igen, smårullar e ju ingen idé å ha när man ritar så pass mycket mönster. Lite surt var det ju att jag inte upptäckte det innan jag avslutade företaget å kunnat beställt därigenom... Jaja, måste ju finnas nått ställe som säljer sånna stora rullar till privatpersoner!

Nu ska jag leta...å vet nån så hojta till!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0