Flanellbyxor

Köpte ett par pyjamas byxor på KappAhl rean i måndags som jag gillade modellen på! Så, ritade ett mönster och sydde ett par goa flanellbyxor!! Har massa flanell som bara ligger och väntar - nu vet jag vad jag ska sy :-D Jag som varit lite "allergisk" mot resår tyckte det blev riktigt bra ändå!! (tycker mudd verkar så mycket skönare). Men dessa hade riktigt bra modell så resår passade bra!

 

Glad tjej som provade (å behöll dem på hela dagen!) idag!

 

En fundering - visst kan man väl ha flanell byxor på "dagtid"?! Eller är det bara i pyjamasar som det ska vara flanell i?!

Kommentarer
Postat av: Sandrah mamma till Devin & Vilde

Man KAN väl ha allt på dagtid, men jag skulle inte sätta på mina barn eller mig själv något i flanell på dagen faktiskt.

2011-01-14 @ 12:15:06
URL: http://sandrah.blogg.se/
Postat av: humnum (Riala på fl)

Javisst kan man ha flanell på dagtid :D I alla fall nu medan det är lite kallt ute :)



2011-01-14 @ 21:29:26
URL: http://humnum.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0