Ny mössa å mera tyger =)

Tindra sa när hon gick till dagis idag att hon ville att jag skulle sy en mössa idag - å så fick det bli! Testade ett Hello Kitty broderi!




Det blev en lite lägre variant av baggymodellen denna gången, satt jättebra!

Vi åkte och hämtade ut ett paket, från Jofotex, efter dagishämtningen! Hemma i brevlådan väntade ytterligare ett paket med stuvar från Lilofant! Tindra hjälpte mig att kolla efter vad som fanns =)


Velour översta raden och trikå under! (Lilofant)



Velour - svart m mönster samt ljuslila (Jofotex)


Vaxdukar - Tindra skulle också fota, därav Cars vaxduken upp och ner...
Mönstrena var dock betydligt större än vad jag tänkt mig...men, det kan nog bli bra ändå!



Tindra gick igenom alla tygerna =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0