Shoppat!

Idag så blev det en spontantripp till Örebro! Hade ju hört det var rea på Ohlssons tyger - å dessutom 30% på rean nu! Det kan jag ju inte missa!!!

Så, det blev två fullproppade kassar med tyg - nästan 25 m!!!

Drygt 15m härlig velour!!!

 

Övre två tygerna är jeans - tänkte att det skulle bli lite tuffa muddbyxor!
Sen d etvå främre är manschester - svart och en underbar ljusturkos (som inte kortet visar den rätta färgen av!)

Mysig fleece - vet inte om det ska bli kläder eller en filt! Det rosa tyget ska bli gardiner i Tindras rum!


Kommentarer
Postat av: Mimmi

Åh, jag som var i Örebro igår. Men jag hade aldrig fått med mig sambon in till Ohlsssons (var bara ute vid Marieberg). Det kanske får bli en tripp igen på tors/fre då jag är föräldraledig (skolan in sonen på nytt dagis 1,5 tim/dag). ;-)

2010-08-18 @ 06:24:37
URL: http://nyfiqen.blogspot.com
Postat av: Sandrah

Åhh :)

2010-08-18 @ 08:07:48
URL: http://sandrah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0