Ny adress!

I förrgår köpte jag mig en ny domänadress! Så min bloggadress kommer numera vara www.myspysklader.se ! Dock så om jag har förstått det rätt så tar det ett litet tag innan alla inställningar hänger med - så ha överseende med att det kanske inte går att klicka överallt på ett par dagar! (upptäckte själv att jag inte kunde läsa äldre inlägg).

Sen så är ju designen (om man nu ens vågar kalla den det) på min blogg inte så himla bra - har ju inte riktigt hunnit med att göra någonting åt den. Än mindre nu när jag numera är tvåbarnsförälder - och dessutom har jobbat under min mammaledighet! Men snart så blir det ny design - har tagit hjälp av min kompis Hanna! (och mutat henne med mössa å scarf!) och snart så ska jag få lite mera tid att sy på =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0