Glest...

Ja, nu var det glest här... både på inlägg, sömnad och tid - eller snarare ork kanske. Tiden har jag ju - kan ju sy ett par timmar varje kväll! Varför gör jag det inte då?! Nä, istället sitter jag vid datorn och letar sytillbehör, pratar med likasinnande (å får ännu mera idéer :-D)

Kan ju säga att mitt mål de senaste veckorna har spruckit...men, får ta nya tag!

Ikväll ska jag ta tag i högen med mössbeställningar iaf, men så måste jag hinna med en beställning hos Bibbi också - det måste jag göra för annars så får jag inte klar en utav mina beställningar som ligger!

Oh - nu så är nya maskinen på g hem till mig! Det fick ju åka en extra vända till Finland för att den skulle få komma till mig ;-)

Så ska väl ta tag i och lägga ut de maskiner jag tänkte sälja också... Det blir min combinationsoverlock - som är som ny, en Easy cover och sen funderar jag på om jag ska sälja min "extra maskin" - min vanliga maskin jag hade innan denna. Är ju fullt fungerande - därav jag velat ha den som extra maskin - men. har ju inte behövt använt den hittills...men så funderar jag - tänk om tjejerna vill sy sen? Då behövs den ju.... Nåja, tål att funderas på!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0