Letar klänningsmönster!

Ah, har en bild på en velourklänning i huvudet - men hittar inget bra mönster någonstans alls. Så, får väl försöka rita ett eget tänkte jag! Medans jag ändå ska göra det så ska jag göra iordning en graderingsmall. Det är något jag verkligen behöver. Ska göra på byxor, klänning samt tröja (där kanske man kan ha samma förresten??)

Har letat efter ett bra grundmönster till tunika - har inte hittat det heller?! I någon av alla dessa tidningar man har borde ju det finnas... Men, har iofs inte tittat i alla heller. Har Allt om Handarbete från 1980-2000 - nån som vet om det finns i dem? Eller finns det i någon Ottobre?? Har för mig jag såg ett nattlinne i någon tidning (Ottobre) - men, nu hittar jag såklart inte den tidningen heller...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0