Gårdagens syerier!

Igår satt och sydde på kläderna till klädbytet (vi är några tjejer som ska sy kläder till varandras barn! Man vet inte vem man får kläder av - bara vem man ska sy till - så det är ju såklart hemligt tills mottagaren fått paketet!) Jättekul!

Hihi, har varit så inne på det jag själv ska sy så jag har helt glömt bort att vi kommer ju också få paket på posten i veckan! Spännande! (den 31:a ska paketen vara skickade).

Förutom det så gjorde jag ett ryck och sydde ihop några mössor igår kväll (inte under Earth hour - då satt jag och klippte till dem i skenet av alla ljus vi hade tänt!!) samt några leksakshållare. Dem fick jag idéen till när min första tjej var bebis - satt i kundvagnen på Coop och kastade/tappade sin bitring x antal på golvet - sådär najs... Så då föddes idéen till dessa band!!










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0