Nya familjemedlemmen här!

Nä - har inte spottat fram en till bebis - men min nya symaskin anlände idag!!! Kan ju tyvärr inte prova den än då...måste byta kontakten först. Men det skulle pappa hjälpa mig med i helgen! Sen ska det köras!!!

Å sen kom mina plastknappar och KAM press tången idag också! Å så råkade jag beställa lite band, nappringar och clips alldeles nyligen...*ojdå* Kanske skulle ta och sy och inte bara shoppa hela tiden :-D

Nåja, har iaf betat av beställnings högen lite till idag - så det går framåt iaf!

Kommentarer
Postat av: Smulan

Men det är ju så härligt sedan när man har en massa nyshoppade grejor som ska pysslas ihop! Shoppa på du bara :)

Postat av: Linda

Heej! kul med ny symaskin.

Kan medela att pippi tröjan bara har 1 och en halv ärm kvar som skall stickas,mem det är så tråkigt....

Har sytt en "Näbbdjuret Perry" och stickat lovika vantar emellan men snartså. Lovika vantar var superkul! Har du testat? går jättefort!

Perry saknar dock ögon och hatt, tycker den är rätt ful men Valter tycker att den blev bra och det är ju huvudsaken! Ha det bra!

2011-03-05 @ 18:26:48
URL: http://mittrosasyrum.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0