Sorterat tyg!!

Japp, tyckte det var dags att gå igenom mitt tyglager idag! Se vad som finns i gömmorna och sortera upp det. Blir riktigt bra tycker jag. Hittills så har det blivit två stora fullproppade kartonger med enfärgad å mönstrad fleece, en kart med foder, en med flanell, en med bäck å bölja/crépe, en med skinnimitation/lack mm...


       
        


Hittade mormors gamla skjorttyger, massa djurtyger, plysch, velour, manschester, jeans/byx tyg, klänningstyger, gardintyger å annat bomullstyger - mycket barntyger såklart! Ja, finns en hel del - å nu kliar det ännu mer i syfingrarna å huvudet bara svämmar över med idéer!!


Så skönt när man har det sorterat nu - då behöver jag inte gå igenom en massa kassar innan jag hittar tyget jag söker när jag ska ha det!

For en sväng till Ikea på kvällen (så skönt att vi har 10min dit bara!) Inhandlade en massa plastbackar - det blev jättebra!




 

Så nu är det rent å snygt igen i mitt rum!


   


Ska bara hitta på nått snyggare sätt att märka upp lådorna på :-P      

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0