Sjukligt begär!

Hm, kan man vara en tyg-o-holic?! Isånt fall tror jag att jag är på gränsen till det!

Har hittat en sida som jag har blivit helt kär i och vill typ köpa allt! Mjukatyger - helt underbara tyger! Nu ska jag bara bestämma mig för vad jag ska välja - åh - så svååååårt!

Å sen blir jag så att jag tänker att det är ju liksom kul om Tindras framtida syskon kan ha kläderna sen också. Blir det en pojke så blir ju inte en klänning så bra... men tänk om det bli ren till tjej då - då skulle jag ju ha kunnat sytt en massa klänningar ju! Hm, ja, nu har jag ju iofs sytt ett gäng klänningar ändå då... Men ni kanske förstår vad jag menar. Det tar ju ändå ett tag att sy - och man vill ju kunna använda kläderna så mycket som möjligt!

Nåja, blir nog en blandning!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0