funderingar och beslut!

Vill börja med att tacka alla ni som svarat på enkäten! Spridningen var ganska så stor - de som svarat lågt på en produkt svarade högt på en annan - som en annan svarat lågt på! Så som sagt - det är väldigt svårt med priser!!

Men, nu har jag (nog) funderat klart. Jag kommer inte ta upp företaget nu, kanske om några år när tjejerna är äldre. Vill ha tid att umgås med dem så mycket som möjligt! Sen så vill jag hinna sy till dem också, vilket jag inte hunnit knappt alls nu...

Kommer dock fortsätta att sy namnmössor! (kommer att komma lite mera info inom kort här på bloggen). Men det är ju bara lite då å då så det blir fortsatt som hobbyverksamhet!

Kan hända att jag syr nått för skojs skull som inte blir till tjejerna som jag lägger ut här. Å har jag tid så syr jag såklart efter önskemål med! Dock inget annat än namnmössor nu innan jul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0