Lite smått å gott!

Fixade iordning i syrummet för ett litet tag sen också. Strykbrädan skruvades isär och två hyllor ställdes där den stått och sen la jag strykbrädan ovanpå! Fick plats med en himla massa tyg till!!

Nu så har jag köpt stora plastbackar på Ikea också - för det fanns lite mera tyg bakom kameran också...

 

Virkade en mössa till Tindra, Minna och mig också! Min ska jag dock repa upp å göra om - har hittat en bättre mönster - virkas med halvstolpar istället - så kanske kan den bli 2 cm längre då - för garnet är slut - å mössan är aningens för kort! Men med halvstolpar blir den liksom lite luftigare - så kanske det går =)

 

En skallra satte jag ihop i söndags också som var färdigvirkad sen ett tag tillbaka. Blev en uppskattad present =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0