Som barn på julafton!

Oh, nu - NU! - har jag äntligen beställt tillökning i maskinparken!! Det blev en Janome 1200D tillslut - så hoppas jag valde rätt nu!
Men jag VET ju iaf att den har topcover sömmen - å det är ju den jag varit ute efter sedan länge. Har ju gått på nit då jag köpte min Huskylock 936 - då jag trodde den hade det. Men, det är med vedmod jag lär sälja den - vill egentligen ha den kvar - men kan ju inte ha den kvar bara för att! Har ju två fullt fungerande overlockar och så blir det nu Janomen, så då blir den ju bara över. (hihi, vill ha den kvar bara för att den är digital...men, lär ju inse att jag varken har plats eller råd med det!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0