Dagens Loppis samt ny blogg!

Idag så stod jag på Jätteloppisen här i Västerås. Oj vad roligt det var - så kul när man får höra att det är så många som tycker om det jag syr! Det värmer även om inte alla köper!!

Delade ut ett gäng med visitkort, så kanske får lite nya läsare =)

Har pillat lite med nya bloggen idag - den är under bearbetning men ni hittar den på http://myspysklader.blogspot.com - när den är klar så blir det samma adress som denna har. Få se om jag kan få till bytet med adressen under veckan så fortsätter jag att skriva i den istället. Men fram tills dess skriver jag i denna!

Men i den nya finner ni lite priser på sånt som jag har färdigt för leverans! Där finns också lite info om namnmössorna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0