Napphållare!

Ett litet smakprov! Nu är såklart alla klara - men orkar inte lägga in de nya bilderna just nu - är lite trött!

Blev så glad när jag sydde dem - älskar färgerna! Å ja, jag har äppelgrönt och rosa som dominerar i mitt syrum - blir så glad utav dem!

Hrm, ja, är ju inte lika "tomt" där nu nä....

Ska ta lite nya kort när jag röjt upp lite därinne!

 

Hoppas de som kan och har vägarna förbi Råby Centrum (Västerås) mellan 11-14 kommer in och tittar in Hantverksutställningen där jag kommer att vara imorgon (lördag).


Kommentarer
Postat av: Smulan

Håller med, äpplegrönt är en sån härlig färg :) Så fint syrum du har!!!

2011-03-12 @ 09:25:28
URL: http://smulan-justlovely.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0